מינויים

מנהל חדש למחלקה האורתופדית בבית החולים כרמל

ד"ר ירון ברקוביץ, עד לאחרונה מנהל המחלקה האורתופדית ב"הלל יפה", נכנס לתפקידו החדש כמנהל המחלקה האורתופדית בבית החולים בחיפה | מחליף את ד"ר בני ברנפלד, שפרש לגימלאות

ד"ר ירון ברקוביץ, מנהל המחלקה האורתופדית ב"כרמל". צילום: אלי דדון/ דוברות ביה"ח

ד"ר ירון ברקוביץ נבחר ונכנס לתפקידו החדש כמנהל המחלקה האורתופדית בבית החולים כרמל בחיפה. עד לאחרונה ובמשך שש השנים האחרונות ניהל ד"ר ברקוביץ את המחלקה האורתופדית בבית החולים הלל יפה בחדרה. ד"ר ברקוביץ מחליף בתפקיד את ד"ר בני ברנפלד מנהל המחלקה שפרש לגימלאות לאחר כ-30 שנות עבודה ב"כרמל".

ד"ר ברקוביץ, תושב קיבוץ עין כרמל, נשוי ואב לארבעה ילדים, סיים את לימודי הרפואה בטכניון בחיפה בשנת 2002 והתמחה באורתופדיה במרכז הרפואי רמב"ם. הוא בוגר השתלמויות בינלאומיות רבות בתחום ניתוחי המפרקים בבתי החולים בבלגיה ובקנדה, שימש כיועץ החלפות המפרקים של קופות החולים לאומית מאוחדת, מכבי וכללית וזכה במלגת הצטיינות מטעם האיגוד האירופאי לניתוחי ברך.

כיזם ואיש חדשנות, ד"ר ברקוביץ שואף להכניס יותר קדמה ויותר חדשנות למחלקה. "ההישג הכי גדול שלי הוא הכניסה לתחום הניתוחים הרובוטיים בשנת 2019, בתקופה מאוד מאתגרת לפני פריצה הקורונה", הוא אומר. כיום, 30% מניתוחי החלפות הברך בארץ הם באמצעות רובוט, והוא מתכנן להטמיע את ניתוחי הרובוט בבית החולים כרמל.

"בחזון שלי אני רוצה לפתח ולחזק את הקשר עם הקהילה ומרפאות הקהילה בחיפה ובצפון לקדם מחקר יישומי, לפתח את תחום רפואת ואורתופדיית הספורט, להכניס למחלקה יותר חדשנות ולהביא את המחלקה לקדמת האורתופדיה בצפון. אני מאמין שמחובתנו להעלות את איכות הרפואה בחיפה וכי בעוד שנתיים המחלקה האורתופדית שלנו תהיה הטובה והמובילה בצפון בתחום הניתוחים האלקטיביים".

נושאים קשורים:  ד"ר ירון ברקוביץ,  אורתופדיה,  בית חולים כרמל,  מינויים,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
08.05.2024, 18:36

יפה!

אנונימי/ת
08.05.2024, 20:47

כשלא דואגים לשמר כוח אדם איכותי... מישהו אחר מרוויח

09.05.2024, 17:01

כל הכבוד, בהצלחה לירון.